Begin van de middag rijden we naar Bosch en Duin. Daar zijn we te gast in De Hoefslag. Schaap & Citroen die de middag mede sponsort is dan al gearriveerd. Vanaf 15.00u druppelen de eerste gasten binnen; vrouwen en mannen die Lieke en ik in 2010 en 2011 geïnterviewd hebben over hun weg naar de top, en enkele vrienden en familie.
Te midden van een kleine honderd genodigden onthullen we onze bevindingen uit 130 diepte-interviews. Wat maakt nu dat de ene vrouw of man wel de top haalt en vele anderen niet? En wat bepaalt het succes van duurzame diversiteit en leiderschap in organisaties? Tijdens de presentatie kun je een speld horen vallen. En het is voelbaar dat het ook een spannende boodschap is.
Aan Robert Otto, algemeen directeur Commerciële Divisie bij Delta Lloyd Groep, reiken we het eerste boek uit. Hem vragen we symbolisch om plaats te maken voor Lidewij de Haas, directeur Divisie Milieu & Ruimte bij Arcadis. Aan haar reiken we het tweede exemplaar uit.
Er volgt een ronde-tafel gesprek met Sandra Lutchman, Lidewij de Haas en Walter Spangenberg; zij vertellen openhartig over hun ervaringen en die van hun organisatie. De zaal luistert geboeid. Na een korte presentatie van Robbert Kuppens is er tijd om te borrelen en bij te praten. En worden we gevraagd onze eerste boeken te signeren. Begin van de avond keren onze gasten voldaan met een boek rijker naar huis. Al snel volgen uit de trein de eerste tweets: 'Begonnen met lezen in 'Op karakter naar de top!' kan niet meer stoppen. Een echte aanrader!' En 'Nu herken ik waar ik steeds in verzeild raak. Geweldig!'
Deze dag was meer dan geslaagd!
Terug